4. lis 2017.

TREBA LI FATMIRA PREDATI RAZBOJNICIMA




 Mr. Fatmir Alispahić

TREBA LI FATMIRA PREDATI RAZBOJNICIMA
koji mu se javlaju

Podvrgnut najodvratnijim pritiscima, prijetnjama, fizičkom maltretiranju pa čak i prijetnjama likvidiranjem njega i njegove djece; mr. Fatmir Alispahić je razaslao mail svim svojim prijateljima da ih obavijesti o toj torturi koja se provodi nad njim i njegovom porodicom, od dana kada je kritički reagirao na odbranu doktoreske teze muftija Muamer Zukorlić. Mail je poslao svima, jer se o njegov "slučaj" nije osvrnuo gotovo nijedan medij niti nijedna nevladina organizacija koja štiti ljudska prava! Zašto?

APELIRAM NA SVAKOG PRIJATELJA, SVAKOG POZNANIKA, SVAKOG KOJI MISLI SVOJOM GLAVOM, DA PROGOVORI NA BILO KOJI OD TOLIKO NAČINA POZNATIH  DEMOKRATSKIM PROCEDURAMA. NE OSTAVLJAJMO LJUDE NA MILOST I NEMILOST ONIH KOJI MISLE DA SU "I BOG I BATINA", PA TAMAN ONI BILI I IZ SAMOG VRHA NAŠE DRŽAVE! 

U Mostaru, 4. oktobra 2017.                                                Dr. Ibrahim Kajan




Sandžačka mafija Muamera Zukorlića mi je oborila facebook profil

Poštovani,
Pred vašu profesionalnu i građansku savjest stavljam činjenicu da sam dobio prijetnje od dugododišnjeg šefa obezbjeđenja srbijanskog političara Muamera Zukorlića i od nekoliko njegovih bliskih saradnika i prijatelja - a sve sam kao faksimile objavio na svome facebook profilu, te obavijest o prijetnjama poslao policijskim organima i medijima.  
Samo dva medija (depo.ba i RTV Novi Pazar) su objavila vijest koja bi u nekim drugim okolnostima podigla svu javnost na noge - da brani nekoga ko je član Društva pisaca, autor 15 knjiga, publicista i novinar, sa 30-godišnjim stažom. U mome slučaju nikoga ne zanima što najbliži saradnici Muamera Zukorlića prijete da će mi ugroziti djecu, psuju moju 83-godišnju majku (prof. dr. Nisvetu Alispahić), traže moju adresu i obećavaju da će se sa mnom fizički razračunati. 
Ja ne znam da li je ovdje brutalnija mafijaška pratnja Muamera Zukorlića ili saučesništvo medija u sponzoriranju ove brutalnosti. 
Podsjećam, razlog ovim napadima je moj strav, koji sam objavio na fb profilu - da je Zukorlić lažni doktor nauka i lažni akademik.
Posljednjih nekoliko dana na mom fb profilu nije bilo ničega izuzev desetak objava sa kopijama prijetnji i uvreda koje sam dobijao od Zukorlićevih saradnika i prijatelja. Danas (srijeda, 04.10.) dobio sam obavještenje da mi je facebook profil trajno ukinut, ali bez ikakvog objašnjenja.
Siguran sam da ove medijske blokade neće zaustaviti konsenzus javnosti da neko ko je okružen revolverašima, siledžijama, prostacima i reketašima - ne može pristupiti akademskoj kulturi, niti može biti uzorit predstavnik moga bošnjačkog naroda.
Za legitimiranje mafijaškog prostakluka u bošnjačkom akademskom polju, odgovornim smatram mnoge intelektualce koji podržavaju "Doktora Muftiju", od bivšeg reisu-l-uleme dr. Mustafe Cerića, do akademika Muhameda Filipovića. Takve šutnje o nečemu o čemu se ne smije šutjeti - svojevremeno su sponzorirale Mušana Topalovića Cacu, prvo patriotu, pa onda ubicu.

mr. sc. Fatmir Alispahić

Fatmir Alispahic

Prilozi14:59 (prije 26 minuta)


prima adnan, Adnan, Akos, almasahadzic, almirmehonic, amel, Amir, Anes, Anto, Arebica, Asaf, avdohuseinovic, bajro, Bilal, Blazo, Dejan, depo.portal, direktor, Diskriminacija, dzemal, elirija, Elvir, Emir, Emir, ernad.metaj

Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...