4. lis 2017.

MOJ DAR STOLAČKOJ BIBLIOTECI „MAHMEDALIJA MAK DIZDAR“






UDRUŽENJE GRAĐANA „ISKRA“, STOLAC
Predsjedniku

Dr. Ibrahim Kajan, književnik
Mostar, Tekija br. 57


Poštovani prijatelji,
Kako sam i obećao prije nekoliko dana porukom na vašoj stranici, da ću u najskorije vrijeme – da podsjetim – biblioteci „Mehmedalija Mak Dizdar“ koju osnivate i za koju prikupljate donacije i knjige, darovati prvih 100 knjiga iz svoje osobne bibliotke, danas sam i ispuno.
Moj cijenjeni prijatelj prof. Menso Medar preuzeo je pakete i predat će vam ih u najskorije vrijeme.
Vjerujem  da ovo neće biti prvo „prelijevanje“ dijelova fonda moje knjižnice u buduću, stolačku, Općinsku biblioteku „Mehmedalija Mak Dizdar“. Očekujem da neću stati dok ne zaokružim svoju darovnicu na 1000 naslova, ma kako mi se teško odvajiti od knjiga koje su me pratile veći dio života.
Želeći vam svaki uspjeh, srdacno Vas pozdravlja Ibrahim Kajan.

U Mostaru, 4. oktobra 2017.

Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...