17. lip 2020.

I. KAJAN: KOŠULJA








KOŠULJA

Poznajem te, Ljubavi, od doba kad još bijah bestjelesan

     i kad se s mukom porođajnom razdvajahu boje postanka

     izgubljene u crnom plaštu kaosa,

od onda kad me dotaknu koža s milijardu osjetila

     što ogrnu moju Dušu poput košulje –

od tog svemirskog razmeđa – plačem bez prestanka.


Bijah tako dobar u onom vremenu prije vremena

kad nisam postojao.

Bijah osjetljiv poput zvjezdana praha u kući svojoj svemirskoj.

Bijah gluh i slijep, srećom opkoljen, bezbrižan poput luda djeteta!

Dok te ne susretoh: tad spalih pijanim srcem svoju košulju

i vratih se tamo gdje sam nastao.


13. XII. 2007.

Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...