25. kol 2023.

VEDRI DUH SAHITA KANDIĆA: NA KONCERTU





Autor

Sahit Kandić

 


NA KONCERTU

 

Stigoh u hotelu kao pozna jesen

Hrlim da se smjestim i prtljag ponesem

Požurih ka liftu sa publike jatom

I tek što on krenu za željenim katom

Pogled spusti sidro na to lice slatko

Pa zadrhtah kada upita me kratko

“Jeste li i Vi to na derneku ovom?”

Usiljeno rekoh:

“Pod istim smo krovom”

Moj pogled i dalje nametljiv je bio

Duboko poniruć’ u taj prizor čio

“Pa čak i da nisam svakako bih doš'o

I onaka baš sad ne znam kud sam poš'o? ”

Ne uvrijedi je poenta mog šunda

Imuna na fore ovog vagabunda

Ljupko bjelu šaku isturi ka meni

Prihvatih je nježno k’o ljubavnik ženi

“Zovem se Milica” - obrati se smjelo

Naglasih: - ”Zaljubljen” zatežuć’ odjelo

“Biće lepo ovde” - doda ona živo

Ja opet u šali – “Neće mi bit’ krivo”

A onda lift stade i zinuše vrata

”Vidimo se”- reče - “nakon pola sata”

Te odjuri s ključem ka svom apartmanu

Zatečen, “Davim se!” – viknuh na tu stranu

Iz vidika bješe već nestalo stasa

Beharli meleka i titravog glasa

A lice mi sprži pokajnička vatra

Ovakvog bi mogla drskim da me smatra

Znam, namjerno sam joj steg’o ruku vruću

Ja sam “crna ovca“,

stalno brukam kuću

A tol’ko sam boljih imao do sada

U tren mi kroz misli prođu k'o parada

Oštro korim sebe: Navuko si vlagu!

Te požurim smjestit u sobi prtljagu

Pa onda prošećem po hotelskom holu

K’o dim cigarete svijam se u bolu

Što ne bacih tada bar vedrije rime

U tom neko nježno spomenu mi ime

Spazih ljupko lice gdje se ceri na me

Zasijeni gipki hod otmene dame

Te raširih ruke privih je na grudi

Ljubomorno k'o da branim je od studi

I šapnuh na uvce:

“Ti dođeš kad treba

Jel ti oko more il’ je komad neba

Ja plivat’ ne znadem, nit je letjet' lahko

A život bih rado skončao ovako

Na njedrima tvojim - bujnom uraganu

Volim te a ti me kazni za tu manu!”

Prkosno se smješi svjesna svojih čari

I tješi me tiho: “Ako, to ne mari…”

Spustih blago usne na njezin vrat bjeli

Ona tiho šapnu: “Ovdje nebi smjeli

Dragi moj kolega, jesmo l’ novinari?”

Zapitah: “Kad smo se, odrekli tih stvari?”

Ona zajedljivo: “Otkad se ne javljaš

Što me više voliš - brže zaboravljaš

Vidiš, evo i ja u stihu ti rekoh”

Počeh: “Cio život ja sam tebe ček'o,

A stih bolni draga ti mi sada reče

Ne sluteć da ja te pjevam svako veče

Svu noć kunem sudbu što te meni uze

Pero na papiru lije plave suze

Mnogom je papiru, da, mnogom do sada

Prepuklo srce od mog bola i jada…”

Veli: “Znam, i samoća dušu ti steže

Sreća i crne mačke s puta ti bježe!

Sve sam to već čula od tebe mili moj”

“Cipele mi tijesne mjesta ni za broj

Ja Diogen nisam da živim u bure

Ne, ne dok postoje k’o ti slatke cure”

Iz nehata ja joj opanjkah tog grka

A ona tad poče povijest da brka

Svaki tren sve više na Meduzu liči Kentaure, sfinge –

sve zgužva u priči

Znade u detalje ta stvorenja čila

Sal ne reče da je s njima kahvu pila

Filozofe drevne, osam svjetskih čuda

Da, osmo je ova moja glava luda

Sve dok ne stigosmo i do sobe moje

Gdje uđe da vidi njene lijepe boje

Baš tad je i dole prežaljena Fata:

-        Haaaaj, za njom Mujo zamandali vraataa!

 



(Priština, Kosovo, 2023.)

Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...