21. lis 2016.

PROTRNUO SAM KAD MI JE SINULO DA MI OVOM MINISTRU NE PREDSTAVLJAMO POLITICKI NAROD...





Dnevne priče Ibrahima Kajana

Ne viđam se ja sa svojim malobronim "lobijem" samo nedjeljom u "Malti". Sjeli smo neku večer, nakon predstavljanja Elbisine knjige, u cernički kafić Passage. O "živim temamam Mostara" u razgovor je upleten aktuelni kantonalni ministar. Poznajem ga, imponira načitanošću i informiranošću, kultiviranim duhom i manirima ponešenim iz kuće "pune knjiga" svoga roditelja. Sviđaju mi se neki njegovi stavovi koje izgovara s pozicija "ugroženog političkog tijela" ratne žrtve nad kojim se sada dominira nad Mostarom i blokira svaki pokušaj funkcionalnog, civilnog ustroja. Spominjući aktere vlasti, strukture i njihove nosioce, kao glavne i isključive političke subjekte "koji će riješiti krizu Mostara", shvatih i protrnuh od nelagode! Ministrovo (nesvjesno?) poimanje političara koji izražavaju volju političkog naroda u cjelini - nije "od ovog svijeta", nego od svijeta srednjovjekovnog! Srednjovjekovno poimanje političkog naroda odnosilo se isključivo na tanki, vladajući feudalni sloj. Ovdje i danas, "politički narod" posreduje uska, neuvjerljiva, šarolika "stranačka elita".
Svi se mi drugi "možemo ubiti" misleći i protestirajući - oni nas ne
čuju i ne vide. Mi sloju političkog naroda ne pripadamo. Mi za njih ne postojimo. Njih ne mogu savjetovati intelektualci, mislioci, filozofi - njih mogu savjetovati samo ideologizirana djeca (kao što i jest u praksi!) - jer su ti, misleći ljudi, najodvratnija "kasta" današnjim bh. "vladarima" na svim razinama - od općine do kantona, od entiteta do države.

U Mostaru, 21. 10. 2016, 

Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...