4. srp 2018.

NABUKODONOZOR


IBRAHIM KAJAN


NABUKODONOZOR



Nabukodonozor progovori i reče:

Je li istina Danijale, Mišaele i Azarje

da vi ne služite mojim bogovima…?

U peć užarenu ognjenu odmah ja ću vas baciti!

I bacio ih je ne trepnuvši.



Onako kako je Nabukodonozor načuo o pustom svjedočenju

koje se desilo kasnije (❜92! - a to je čudo! ) – meni je

Miralem Medanović iz Sanskog Mosta

u pero govorio:

Prvi dan u peć su bacili petnaestero djece, od onih najmlađih…

One koji su se previše otimali, na Ahiret su odmah poslali.

Uza sebe, majka bi dijete grabila

uz krik koji niko ne može opisati

Može samo nacrtati njegovu razornu bezglasnost



A kad je Nabukodonozor u oganj užareni dječake bacio,

čuo je psalme što su ih anđeli kroz njihova usta pjevala.

Čudio se, nevjernik, kako su, u živu ognju, živi opstali



Vi mislite das u oni mrtvi, a nisu. Živi su!

2018.


Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...