30. ožu 2014.

ZAR JE ČAST PRIMITI "PEČAT" VEČERNJEG LISTA, VRIJEDNI REISU-L-ULEMA HUSEIN EF. KAVAZOVIĆU?



Piše: Ibrahim Kajan
Meni nije jasno zašto je reisu-l-ulema Islamske zajednice u Bosni i Hercegovine, njegova ekselencija Husen ef. Kavazović,  primio "Pečat" Večernjeg lista - izdanje za Bosnu i Hercegovinu, na manifestaciji pod sloganom „Pečat za mir“, održanoj 27. marta 2014. u mostarskom „Hrvatskom domu Herceg Stjepan Kosača“?

 

 Reisu-l-ulema Husein ef. Kavazović

Izuzetno uvažavam reis efendiju, njegov kultivirani i mudri angažman u međureligijskom dijalogu, koji - međutim – vidim nečim najnormalnijim, a ne nečim specijalnim, posebnim i rijetkim! 

Mostarcima je uvijek drago čuti spominjanje imena svog grada u lijepom kontekstu. I Vi ste podvukli da Vam je drago što „ovo priznanje preuzimate u Mostaru“.  Pretpostavljam da je razlog toj konstataciji neki polučeni napredak u približavanju stavova vrhova među manje-više šutljivim odnosima triju vjerskih zajednica.  

Međutim, List koji dodjeljuje "pečate" i sa istim oduševljenjem i jednom prononsiranom Dodiku kao „osobi godine“, novine za koji fra Luka Markešić (čovjek neupitnog autoriteta) tvrdi da iza njega stoji jedna providna stranačka politika - onda sve skupa postaje zasjenčeno i upitno te otežava razumijevanje stvarnog razloga „preuzimanja priznanja u Mostaru“!

U Mostaru, 29. III. 2014.

Iz medija:
Zbog ranije preuzetih obaveza reisu-l-ulema nije bio u prilici prisustvovati pomenutoj manifestaciji, pa je ovo značajno priznanje primio njegov izaslanik glavni imam Medžlisa Islamske zajednice Mostar  Salem ef. Dedović koji je prenio reisu-l-uleminu poruku u kojoj stoji:
 
"Dame i gospodo,
Čini mi zadovoljstvo da Vas mogu preko mog izaslanika pozdraviti. Žao mi je da večeras zbog ranije preuzetih obaveza nisam u prilici biti s Vama u Mostaru. Nadam se da ćete uvažiti ovu okolnost.
Zahvaljujem Vam za priznanje koje ste mi dodijelili. Doživljavam ga kao priznanje za moj osobni rad, opredijeljenost i nastojanje na širenju povjerenja među ljudima, na promicanju dijaloga među religijama i pomirenja među građanima, ali i kao priznanje svim imamima, muftijama, institucijama i pripadnicima Islamske zajednice na čijem se čelu nalazim.
Posebno mi je drago  što  kao reisu-l-ulema Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini ovo priznanje preuzimam u Mostaru.  Nadam se da to i ja osobno i svi mi zajedno možemo razumjeti kao još jedan znak dobre volje svih nas da radimo na promicanju mira, dijaloga i zajedničkog života u ovom gradu.
Vjerujem naime da je dijalog i međusobno razumijevanje, uvažavanje i poštovanje potrebno razvijati kako na najvišem nivou naših vjerskih predstavnika tako i u našim gradovima i selima, džematima i župama. Međusobno poštivanje i uvažavanje u našim lokalnim zajednicama, u stanovitom smislu, je i važnije i dragocjenije i životno vjerodostojnije.
Još jednom, u uvjerenju da će ovo priznanje koje mi dodjeljujete doprinijeti našem boljem i većem zbližavanju, iskreno Vam se zahvaljujem i želim Vam svako dobro.“


Nema komentara:

Objavi komentar

PROMAŠI ME PROKLETSTVO FARAONA

  AUTOBIOGRAFSKI FRAGMENTI Promaši me prokletstvo faraona Napisao: Ibrahim Kajan Nevjerovatno je koliko se “tovara sitnica” može prenijeti i...